300 frågor äldre..



1. Vad heter du? (Ditt riktiga namn)
Sara Henny Matilda Stenberg

2. Vad kallas du?

Määth, Matilda och sen massa andra dumma smekisar
som andra känner för att kalla mig, HEHE.

3. Vad vill du bli kallad?
Mitt namn är Matilda, men du kan kalla mig älskling... HAHA ne.

4. Födelsedatum?

Kelly knows ;) Haha men 910929 - ****

5. Stjärntecken?
Våg

6. Lunar?
Inte på några år.

7. MSN?
yes

8. Helgon?

kanske.. ingen aning...

9. Vart bor du?

Hemma. På Anderstorp i Skellefteå.

10. Vart är du född?
Lycksele BB

11. Har du en egen dator?
Nja, egentligen är det Mats laptop men den är som min.
Har en stationär i mitt rum också, som aldrig används.

12. Vem är din/dina bästisar?
Har många fina vänner.

13. Har du något husdjur?
En Igor och en Ida.. HEHE

14. Vad ska du göra i sommar?

Tack för påminnelsen om att den snart
är slut :l

15. Favoritfärg?
Svart som egentligen inte är en färg.
Gillar färger som andra anser dystra,
sen gillar jag grönt.

16. Turnummer?
hmm minns inte :l
7 kanske? äh, har nog inget..

17. Vad älskar du mest?
Mina nära och kära, såsom vänner och familj.
Att få göra någon lycklig.
Tycker om mycket.

18. Intressen?
Vänner, party, film, daz computaz och
allt lite allt möjligt, är rätt lättroad.

19. Favoritband?
A day to remember.

20. Favoritlåt med ditt favoritband?
Kan inte välja, det varierar. Gillar dock Start the shooting.

21. Namnsdag?

14 mars om jag inte minns fel..


22. Vad skulle du vilja heta? (Förnamn - Andranamn - Efternamn)
Jag är nöjd.

23. Vad heter du på din msn just nu?

M
We all die alone..      http://indivisible.blogg.se


24. Hur många online?
78 för tillfället..

25. Vem är 10:nde online?

Nån random ;s

26. Vem har du blockat?
Ingen tror jag. Kanske något snusk..

27. Hur många olika grupper har du?

Online, mobil, offline. Hmmmmmm tre.

28. Har du några olästa mejl på hotmail?
31 stycken..

29. Har du några nya kommentarer i din bilddagbok?
Nej, det tror jag inte. Inga olästa iallafall.

30. Isåfall - hur många?

öö noll.

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?

Hemlighet.

32. Beskriv ditt hår?
Medellångt, blondt(lite orange), rufsigt just nu.. haha

33. Har du några piercingar/tatueringar?

Jepp, piercing i läppen.

34. Vart skulle du bo om du fick välja?
Nåt ställe där jag får leva ut mina drömmar,
ta det lugnt och där det är vackert och spännande.
Hm. Annars går en tvåa inne i stan bra?

35. Bor du i lägenhet eller villa?
Radhus med världens bästa mamma och Mats :-)

36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Nu ska jag vara tråkig och säga svart.
Men jag gillar ovanliga kläder också, som sticker
ut lite. Mycket färgglatt är också fint. Det beror faktiskt
helt och hållet på. Jag är rätt varierande i klädsmak.

37. Vad har du på dig?

T-shirt och trosor.

38. Har du något i håret just nu?
hmm räknas smör? Ne driv. Kanske
gårdagens dust it och hårspray.. Eller nu
blir det väl iförrigår eftersom klockan är efter tolv.

39. Vad har du gjort idag?
Eftersom klockan är efter tolv har jag inte hunnit mycket,
men om vi säger igår.
Vaknat, fått skjuts hem, gått ut med Igor,
slappat, suttit vid datorn, spelat lite playstation,
sovit lite och ätit tårta..

40. Vad ska du göra imorgon?
Vet inte. Tar väl dagen som den kommer.

41. Hur mår du just nu?
Har inte känt efter.

42. Hur brukar du annars må?
Varierande.

43. Är du sjuk?
Lite, både inombords och utombords och.. öh nevermind.
Men är faktiskt förkyld. Men det håller på att gå över dock.

44. Har du ont nånstans?
I knäet.. :l

45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Noes

46. Vad heter din pappa?
Ted

47. Har du några syskon?

Yes!

48. Vilket är ditt favoritdjur?
Vovve maybe..

49. Äter du ofta godis?

Nej faktiskt inte längre.
Dock äter jag skräpmat..

50. Vilket är ditt favoritgodis?

Turkisk peppar och mjölkchoklad..

51. Vad är det finaste som finns?

Kärlek, vänskap, kramar.. Marilyn ma..
oj, sorry..

52. Vilken är din favoritdryck?
Jag gillar kaffe, och cola.. och hmm loka!

53. Vilket är ditt favorit tv-program?

Ser aldrig tv, men favorit tv-serier är
Dexter, Lie to me, Kingdom Hospital, Tru calling.

54. Vilken är din favorit veckodag?
Den med mest ledighet, fylla och äventyr i.

55. Vem är din förebild?
Varierar typ. Har så många bra människor
runtom mig i släkten osv. Men Johnny Depp är nog
en rätt så bra förebild om  vi ska snacka kändisar, får bli han då!

56. Vad är bäst med dig?

Hm.. jadu. Att jag bryr mig om andra kanske.

57. Har du några komplex?
Lite för många kanske. Speciellt Baksida lår. Usch!

58. Hatar du någon just nu?

Hata är ett starkt ord, och nej jag hatar ingen.
Men jag ogillar kanske handlingar som vissa
människor väljer att utföra.

59. Saknar du någon just nu?
Mmm.. =/

60. Har du kysst en apa?

Räknas Linus? HAHA sorry.. skämtsam..

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?

En vovve till, eller en kisse.

62. Är du allergisk mot något?
Har astma. Sen tål jag inte saft.
Blir dålig i magen av vissa mjölkprodukter.

63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din bilddagbok?



64. Hur många bilder har du lagt ut?
Inte fan vet jag, vart kollar man det?
Orkar inte räkna precis.

65. Vad har du valt för bild här ovan?

Ovanför hela testet är det en bild på Asta Kask.

66. Vilket band är det sämsta som finns?

Thomas Dileva.

67. Är du kär?
Don't know.

68. Isåfall i vem?
-

69. Vad är din civilstatus?

Singel

70. Vad har du för sexuell läggning?

hetero

71. Är du homofob?
Knappast. Bögar in maj hart.

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
eh, JAPP

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?

Kelly! .. HAHA nej driver. Googlade t om,
men hittade inget sådär jättefult så man typ
äcklas. Men Borghild är väl inte så jävla snyggt?

75. Vilket är det fulaste killnamnet?

Kjell-Arne

76. Har du varit hos frisören det här året?

Yes! Mi have.

77. Använder du nagellack?

Väldigt jävla sällan. Men gillar svart nagellack. Snyggt som tusan!

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?

Först och mellannämda.

79. Har du eget rum?

Ja

80. Har du en dubbelsäng?

Nej :l gemeba.

81. Har du en egen platt tv?

Nä.

82. När flyttade du senast?

November 2007.

83. Vilken stil har du?
My very own.

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?

Hmm Marilyn manson, Johnny Depp, Håkan Hellström osvosv
SVÅRT DEDÄR. Men jag vill inte ens gifta mig, inte än.

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?

Hej Jessica Albaaaaa. Finns dock många.

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Vet inte..

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Nej, inte i nuläget. Men vem vet hur man tänker senare
i livet?

88. Har du hoppat studsmatta det här året?

JA faktiskt. Med Hannah och Maja,
haha vi var ej nyktrast i Sverige vill jag meddela.

89. Vilken är den godaste frukten?
Mango.

90. Äter du grönsaker varje dag?

Nej

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
Svar: Nej.

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Äter som en överviktig, är normalviktig.

93. Hur lång är du?
157 cm

94. Är du nöjd med dig själv?

Nej

95. Vad är du bra på?
Att leva mig in i vissa låtar.. HAHA

96. Har du en egen hemsida?
How 'bout this one?

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?

Nein

98. Hur gammal önskar du att du var?
18, sen 20. Fan palla tänka. Åren svischar ju bara
förbi, jag kan nog leva med att vara 17 i 43 dagar till.

99. Vad är klockan just nu?

01.55

100. Är det jobbigt att svara på frågor?
Haha, nja men får lite såhär ångest över
när jag kommer bli klar.. Är rätt seg känner jag.

101. Hur ser din dataskärm ut?
Laptopaktig och fyrkantig..
öhm kort sagt, som en dataskärm :-)

102. Har du städat idag?
Hoppas du driver HAHA..

103. Har du varit ute idag?

Yes, faktiskt.

104. Vem ringde du senast?

Simon I think

105. Vad var du senast arg på?

Det var jävligt längesen jag var arg.
Men säkert mig själv.

106. Vad har du för status på msn just nu?

Tillgänglig (online)

107. Vad har du ätit idag?
Pyttipanna, ägg och gurka.
Sen tårta.

108. Önskar du att du var tjockare?

Never.

109. Hur många hus har du bott i?

hm hus. vetinte.. 2-3?

110. Är du medlem på last.fm?

kanske..

111. Lyssnar du på webradio?
nej, spotify<3

112. Bäddar du sängen?
nä!

113. Har du lätt för att somna?

ibland..

114. Snarkar du?
Nej. Vet dock en gång då jag gjorde det. Enligt Leif. Jävel.

115. Vad har du för startsida?

apberget.. he he :]

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?

Nej, sitter liksom ihop med laptopen.. -.-

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Nej

118. Vad lyssnar du på just nu?
Musik?

119. Vad har du för ögonfärg?

Blågrå. Dom blir isblå i solen.

120. Vill du tatuera dig?
Lätt!

121. Vad har du för visningsbild på msn?

En bild som jag har fotograferat på ett hänglås.

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
"Apberget, Bilddagboken, Bloggen, "fula tjejnamn" HAHAA..
Sen msn, spotify osv.

123. Laddar du olagligt ner musik?

Nej, det fixar andra åt mig.

124. Har du en egen iPod?
Japp, och mp3.

125. Är du fet?
Tycker jag ibland.

126. Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar.

127. Ska du köpa Prada-mobilen?

Skull int tro de va.

128. Har du sett filmen Linas kvällsbok?
Ja.

129. Är du emo?
Nja, men jag älskar stilen, musiken osv,
så det gör mig inget ifall jag nu skulle
vara det.

130. Vad stör du dig på?
Massor.

131. Vad är emo enligt dig?
Musikstil från grunden.
Hm. men emo = emotional.
Älskar musiken. Älskar den såkallade 'stilen'
om den inte är fake. Vackert.

132. Brukar du lyssna på hög musik?

Ibland.

133. Vad gör du om dagarna?

Allt möjligt, eller ingenting.

134. Tycker du om popcorn?

Ibland, men finns godare.

135. Vilken är din favoritläsk?
Coca-cola oftast, men det varierar.

136. Vad är din favoriträtt?
Hammis, kroketter!

137. Vad tycker du om raggare?

Bryr mig inte så hårt..

138. Vad tycker du om punkare?

=]

139. Har du skurit dig själv någon gång?

Long time ago.

140. Är du död?
Inuti.

141. Är du osynlig?
Ibland känns det så.

142. Filar du naglarna?
Biter på naglarna, så det behövs inte.

143. Har du fräknar?

Yes

144. Har du posters på dina väggar?
ja...

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?

Vet ej..

146. Vem känner du som har haft mest mobiler?

Haha manne har väl haft tusen. Annars Simon kanske?

147. Vilket är ditt favoritämne?

Jadu.. olika.

148. Vilket ämne hatar du?

MATTE

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?

Hmmmm inte vetjag.. Har väl samma i många.

150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
Hade väl sämst i matte.. hehe

151. Favoritstad?
Stockholm i mitt hjärtaaaaaaa


152. Favorit Loka?

Lingon limeeee eller den fanns förr..

153. Cola eller Cola Light?
Inte light. helvete.

154. Älskar du din dator?

DEN DUG.

155. Är din dator bög?

öö "ja"

156. Vad är ditt favoritplagg?

Jag vet inte...

157. Vilka affärer handlar du oftast i?

Olika.

158. Vart handlar du? (Stad)

Skellefteå?

159. Favorit TV-serie?

Står väl däruppe nånstans.
Men älskar faktiskt Dexter.. he he

160. Tycker du top model är roligt?
Ja.. lite..

161. Vilken är din favoritbok?
Harry potter böckerna, självbiografier.. och hmm
twilight verkar bra, har börjat lite på första.

162. Favoritfilm?
Léon, Boondock Saints, From Hell osv..

163. Vilken är den bästa musikgenren?

Gillar emo.

164. Bada eller sola?

Hellooooo sunshine..

165. Katt eller hund?

Båda

166. Åska eller sol?

Sol? Fast åska kan va mysigt lite ibland..

167. Vinter eller sommar?

sommar!

168. Knarkar du?

Nej.

169. Röker du?

Ja.

170. Super du?
Mje, ibland.

171. Äter du?

"ne"

172. Snusar du?

näpp, inte ofta.

173. Röker vattenpipa?

Nei..

174. Är MER gott?
Vetinte.. funka väl..tror jag får ont i huvet.

175. Tycker du om salt?
Ja, på mat är det gott.

176. Har du kysst din egna spegelbild?

Ja, HAHA!

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?

Ibland finner jag det lite sorgligt sådär.

178. Ät en banan!
Ok :l

179. Har du runkat någon gång?

Ja, är som lätt då man har en penis.
Men ja, jag har runkat andra..

180. Använder du för mycket hårspray?

Nej, inte vad jag vet.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?

eee... busteeeed

182. Favoritsäng?

min egen eller Linus bögiga säng. Den var mjuk och skön...

183. Har du en snåpp?
Nej.

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
ne..

185. Vill du ha sex just nu?
Why not liksom. Men klarar mig.

186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?

;-)

187. Favoritmeny på McDonalds?

Cheeseburgare med bara ost (ketchup går också bra)
sen mellan pommes, mellan dricka och typ kall cheesedip att
doppa i. MUMS!

188. McDonalds eller Burger King?
Förstnämnda utan tvekan.

189. Svart eller vitt?
Svart. Fast båda två tillsammans är fint.

190. Rosa eller grönt?
Båda. Gillar grönt.

191. Död eller levande?
Levande död HAHA

192. Rädda Joppe?
DÖD ELLER LEVANDE :]:]:]

193. Tittar du på tv just nu?
Nej!

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?

No, inte vad jag vet.

195. Favoritkaraktär i Simpsons?

Hmm vetinte..

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?

Visst... fast inte ensam.

198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson?

HEHE... lite kanske ;W

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink 182?

Eh, JO!

200. Städat eller stökigt?

Jag är en såndär obrydd.
Fast det varierar.

201. Bästa sexplatsen?
Sängen är väl helt ok?.......eller vad tänkte du?

202. Favorithalstablett?

Bafucin är väl helt ok.. läkerol är gott men bajsframkallande... hehe

203. Är du ofta sjuk?
Ja, typ. Men sällan allvarligt.

204. Gillar du anonyma bevakare?
Nyfikenhet...

205. Vågar du rapa högt inför andra?

Nja, alltså föredrar att inte göra det..
Men kommer det så kommer det?

206. Skriver du mer än två utropstecken?

Nej!!!!!!!!!

207. Vad är klockan nu då?

02.41

208. Vad är det för datum?

16 Augusti.

209. Vad ska du göra sen?
Äta, sova eller ut och röka med kelly.. vi får se.

210. Är du inne på MSN nu?

Ja

211. Hur många har du blockat på din msn?
Har inte frågan varit? hmm.. Ingen iallafall.

212. Är nallar söta?

Oftast..

213. Är Jonte söt?

HAHA okejdå..

214. Vart handlar du helst mat?

Krysset, Frasses, Dallas, Max, Statiol, Subban, you name it ;-)
ne men, coop coop coop coop forum forum yeah
fast grejen är ju att det är inte jag som handlar.

215. Vilken är din favoritglass?

Mjukglass, twister, piggelin..

216. Hemmakväll eller fest?
Båda.

217. Privat fest eller festa med folk på stan?
Oftast Privat antar jag.

218. Ditt nordiska favoritland?

Sverige ofc.

219. Älva eller vampyr?

Vampyr!

220. Gud eller djävulen?

Kellzan?

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Läsa folks tankar om jag ville.. kanske

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du?

båda är mysiga.

223. Favoritgrönsak?
Gurka

224. Har du anorexia?
nej

225. Vem shoppar du helst med?

Mig själv :] Nä men det är olika.

226. Räcker 100 kronor till mycket när du är inne på H&M?

nja..

227. Hur vill du dö?
Smärtfritt..

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Nä.. klarar mig. Fast lite sött skulle det ju vara, eftersom jag inte har
en jävla användare där ens.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?

JAG VET INTE OKEJ, det låter ba så konstigt då
jag försöker förklara :-(

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?

Onej..

231. Hur ofta sitter du vid datorn?

För ofta. Ändå inte lika ofta som förr.. tror jag.

232. Har du klippt ditt eget hår?
När jag var liten, haha.

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören?

Nej.. eller kanske.

234. Favoritöl?
Dricker inte öl. Men mariestads om jag måste välja då?

235. Vitt eller rött vin?

Dricker inte vin. Men spela roll..
Blandar ut bådadera.

236. Öl eller vin?
Sprit!

237. Coca Cola eller Red Bull?

Båda. Fast förstnämnda är nog bäst.

238. Vad ska man blanda vodkan med?

Finns så mycket ;-)

239. Havet eller sjön?

Beror på. Men gillar havet.

240. Favoritö?

öööö.. HAHAHA!

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Mats

242. Vad klarar du dig inte utan?
Mycket.

243. Behöver du mer kärlek?
Man kan aldrig få för mycket kärlek. Enligt mig.

244. Blir du full varje helg?

Beror på om jag har tid och råd.

245. Är du natt- eller dagmänniska?

Natt, oftast.

246. Är du vampyr?

Nä, men akta jag kan bitas..

247. Har du varit med i något rollspel?

Ja, HAHA var med i en sida förut.

248. Favorit The Sims-spel?

Kanske det med djur.

249. Festa eller festival?
Festa på festival.

250. Ska du på Pride?
näpp

251. Vill du det då?

Sure, stockholm är inte fel, inte bögar heller. Kram
HAHA

252. Är du transa?

Hur visste du? :-(

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?

Alltför mycket. Bäst att inte ångra eller ändra på någonting.
Utan det som hänt skulle man ju inte vara den man är idag.
Ändrar man på något kan ju lika gärna något annat dåligt hända.


254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
Hm, stannar nog här. Fast kanske bak till dinosarna..
Eller då morfar och farfar levde och träffa dom en sista gång.

255. Barn eller vuxen?

Mellanting.

256. När ska du flytta hemifrån?

Vet ej. Efter skolan kanske.

257. Eller har du redan gjort det?

Nej.

258. Går du i kyrkan varje Söndag?
NÄ, smutsigt.

259. Svävar du på rosa moln varje Fredagkväll?

Nänänä .... ;-) hörredu!

260. Har du piercat någon?
Nej.. och tacka gud för det.

261. Är du laglig?
"Näää helt olaglig"  -.-

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?

Kanske.. eller jag vetinte.

263. Värsta musikstilen?

hmmmm thomas dileva oki?

264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.)

Gillar att åka bil, och båt.. och tåg. Gillar att åka
helt enkelt. HEHEHEHE

265. Är Britney en bra mamma?
Hur fan ska jag veta det?

266. Vem är du mest lik i mumintrollet?

morran.. ne drev. Inte vet jag. Lilla my? HAHA..

267. Vilken skådespelare är hetast?
Jessica Alba, Eliza Duschku, Johnny Depp

268. Tvättbräda eller ölmage?
Lagom? Spelar ingen roll.

269. Vill du ha barn?
Japp.

170. Har du sjungit singstar någongång?
aara..

271. Vilken är din favorit då?
Inte vet väl jag.

272. Favorittparfym?

Fantasy.. av brittan.
Sen hmm den där havslukten som
fanns på hm förr för 20 spänn. Mums :]

273. Använder du deodorant?
yep.

274. Är du beroende av nånting?
aaa

276. Favoritradio kanal?
Vetinte, den med bäst låtar..

277. Favoritbil?
Range Rover.

278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år?

Vem är ens det?

279. Favoritförfattare?
Vet ej.

280. Vad vill du bli när du blir stor?

Yngre. Nä men framgångsrik.

281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet?

Do I look like I care?

282. Senaste biofilm du såg?

Public Enemies

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?

Här vill jag se vad kelly har svarat :l

284. Är du rik eller fattig?
Fattiglapp

285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen?

Tycker inget speciellt.

286. Favoritsport?
Ridning, innebandy.

287. Silvertåget eller Kustpilen?
spooky..

288. Har du sett filmen ?Spökhistorier??

Säkert ej.

289. Var den bra då?

..suck

290. Vilken historia är läskigast?

Historian om mitt liv HEHE

291. Har du långt hår?
Mja halv

292. Vill du ha längre/kortare?

längre

293. Schlagernörd eller?

vänta få tänka nu...hmmm NE

294. Kungafamilj eller president?

Jag är helt ok utan det där.

295. Sämsta veckodagen?
Måndag eller tisdag då skolan är.

296. Har du en dålig hår dag idag?
eh, jo.

297. Tror du på ett liv efter döden?

Ja. typ?

298. Är du politiskt intresserad?
Nä, inte värst.

299. Är du rädd för att dö?

Nej, inte då det är dags :-)

300. Vad är klockan nu då?

03.09

FINALLY!

Kommentarer
Postat av: lindaa

MEN HALLååÅÅ blev lite besviken att det inte stod Johhny depp eller brad pitt på snyggaste kändiskill kroppen..........

2009-08-16 @ 19:44:24
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner