Can you guys hear us?

Hej. Fråga mig inte varför jag börjar på
onödiga inlägg eller varför jag ens är vaken den här tiden.
Jag vet inte ens själv. Jag ska nog snart sova, såsmåningom iallafall.

Jag börjar få lite ångest över att skolan börjar snart samtidigt som att jag inte riktigt
har fattat att det är sant. Jag börjar alltså trean. Sen en stund efter fyller jag arton.
Det är sjukt, känns som alldeles nyss jag började ettan i gymnasiet.

Om två dagar fyller Linus 20 år, och tre dagar senare fyller Kelly 18, så vi kan
ju passa på att gratta dessa två själar nu i förskott.

Nu när skolan börjar är det dags för det jobbiga livet igen. Plugg, att hitta en
okej dygnsrytm och att börja spara pengar. Att sluta röka är ju en bra början,
för försöka ska jag åtminstone göra.
Jag hoppas att jag kommer iväg till USA
i början av nästa år så jag kan hälsa på min
kära syster Ellinor i Florida, Jacksonville.
Men det känns samtidigt lite ångestfyllt,
är så rädd att virra bort mig på såna där stora ställen.
Men somsagt, någongång måste man ju dra tummen ur.

Nog om det. Imorgon (fredag), blir det filmkväll
hos Simon som gäller med Kelly och Jonatan,
och jag hoppas även att Lördagen blir till att inviga
ännu en filmkväll med Johanna, Leif och än en gång Simon.

Idag blir det förmodligen mest att sova, och drömma om nästa
vecka då jag ska iväg till Umeå och hälsa på min kära kusin Linda,
och ta igen massa år som vi missat. Shopping, mys och möjligen bad,
kan det bli bättre? Tror inte det.

Nu är det dags att simma vidare.
Later folks.
Matilda


Indivisible, with liberty and justice for all
.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha du är sötnos:)

2009-08-06 @ 04:56:32
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 10:28:53
Postat av: busiigare

hejhej!

Hur gjorde du en sån här fin blogg jag kan aldrig fixa en sån kan du säga hur du gjorde???//www.busiigare.blogg.se

2009-08-06 @ 11:29:29
Postat av: busiigare

tack att du sa men har redan varit där fattar typ inget men ska försöka igen.<33

//www.busiigare.blogg.se

2009-08-06 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner