I can tell there was an accident here earlier.



Nu kom jag hem för en stund sen till det tomma huset.
Mamma och Mats är i stugan och kommer inte hem förrän på söndag.
Alla verkar ha planer, och det har även jag, tror jag.
Idag är det planerat att dricka, även imorgon. Party on så att säga!

Idag på insparken lekte vi, fikade vi och vi får inte glömma våran
kära barnasinnes låt. "För vi har vårat glada barnasinne kvar, säg
har ni erat glada barnasinne kvar?" 
Haha åh, underbart. Nostalgiskt.

Ettorna är inte riktigt lika läskiga som jag trodde, hm. Men men.
Jag hade kul iallafall.

Fan, det här är alltså sista året? Och vad fan klagar man över.
JO FÖR ATT MAN ÄR I BÖRJAN PÅ ÅRET. bögerier.
Haha, nej men allvar, nu ska jag sluta svamla. Ikväll är det dags
att låta ångesten och alla dåliga tankar smälta bort i vinden
medan alkoholen tar över med sitt lyckliga rus. Vi möts i dimman
mina kära vänner och undersåtar.

Forever yours.
Matilda

I see a blank notebook page
and it's my life and there is
nothing I can think to write

I fear the thought of not sensing a thing




Kommentarer
Postat av: *Em

Heeeeeeeej! :) Allt bra med dig idag? :)

2009-08-28 @ 18:18:14
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner