I don't wanna break these chains.



TJA! nu är det faktiskt såhär att jag tycker lite synd om mig själv.
Orsaken till detta är att jag är sjuk. Har jag alltid varit men, alltså.
Smittosamt sjuk. Förkyld, luddig i huvet, luddig i synfältet, ont i halsen
och allmänt slö. Jag vaknade alltså vid halv fem. Eller då steg jag upp
iallafall. Jag somnade då Mats for till jobbet vid sex (då hade jag varit vaken
22 timmar), sen vaknade jag då han kom hem vid halv fem. Haha, dagens
ungdom, som mamma skulle ha uttryckt det.

Aja, nu ska jag göra en massa saker.
På fredag blir det kyrkholmen antar jag, VI SES DÄR era dimfolk...

Kram
Matilda

I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much.

Kommentarer
Postat av: duvetvem,

simon;)

2009-08-13 @ 01:05:10
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med :)

2009-08-13 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner