I want to say goodbye to this shitty life, I wan't something else.. I just don't know what yet.

Hej, då var det dags att skriva igen.
Ett tag sen sist. Hehe. Eller int.

Iallafall så igår for jag ut en stund på natten
och pratade med Emil. Han är nog en av dom finaste vänner man kan ha.
Jag blev så mycket gladare av hans sällskap.
Han bjöd på nudlar och vi snackade om allt mellan himmel och jord.

Jag somnade ungefär vid sextiden i Mats säng (då han farit på jobbet)
och Igor joinade mig såklart. Sen blev jag väckt typ tusen gånger av både
Mamma, Mats och Kelly som ringde.

Senare for jag in till stan med Kelly, hon har fått en ny mobil! Hehe
Så vi hämtade ut leg, köpte nytt simkort och sen cigg. Kelly var nog
gode stolt då hon fick visa upp leget på ica, haha. No doubt!
Sen åt vi på Max, 39 kronor för ett skrovmål. Helvärt.

Imorgon är det skola, inte lika värt. Men på fredag är det fest som gäller,
och jag kunde nog inte vara mer peppad.

Tänkte avsluta med att säga GRATTIS MAMMA PÅ FEMTIOÅRSDAGEN.
Du är världens bästa mamma i hela världen och jag älskar dig.
Ha så kul därborta i Stockholm!

Även ett grattis till Andreas som fyller nitton idag.

Hm. Vi hörs hörni!
Matilda

Soon I'm giving up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner