Punkt slut.

Hemma igen, från några underbara dagar med kusinen!
Jag är nyklippt och nyslingad i håret, ni ska få se bilder minsann.
Det enda negativa med allt detta är att jag har dragit på mig nån influensa,
hm.. inte roligt. Jag har väldigt ont i halsen om jag får säga det själv.

Aja, här kommer lite bilder från Umeå city..


Linda kör chillmode både på balkisen och på beachen.


Hon är rätt bra på att bjuda på sig själv...


.....och har halvsvårt att vara seriös


.. somsagt


Men hon kan även vara jävligt snygg ;-)
och dessutom är hon en riktigt duktig frisör! Tack för allt, puss Lindaaaaa!


Resultat!


JAG HADE SKOJ, HEJDÅ!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner