Look into my eyes and tell me, what do you see?



Okej, nu är jag om möjligt ännu mer förvirrad än förut.
Hm. men som man säger, whatever, nevermind, I guess...

Gårkvällen gick ut på att se en halvbra biofilm,
lite konstig och seg, men våran kära Depp gjorde
ju såklart att resten inte spelade nån roll, he he he..
 Att en gubbe typ snarkade breve mig är ju inget
vi behöver nämna (men som jag gjorde iaf)
och att smutta på en 0,8 liters cola/fanta blandning. Träffade
även Josefine och Mikeyman! Det var nice.
Resan till Gummark gick ut på att köra på massor
 med stackars grodor, fara till något badställe
för att Kelly och Jonte skulle få strippa lite och hoppa i vattnet.
 Eller snarare gå i, men whatever liksom.
Jag och Simon tyckte att land var ett mycket
säkrare plan i livets stora cirkel, eller nåt, så inget bad för oss inte...

Sen då de hade svalkat sina kroppar nog,
så drog vi till Jontes stuga i en väldigt varm, bastuaktig bil.
Väl framme i Jonatans stuga så var det "Epic Movie" som gällde,
och att den filmen är B det kan typ inte ens hm... bokstaven B förneka.. sådeså! heeee

Sovdags var det sen, men eftersom två snarkade ikapp och hettan var outhärdlig
så bestämde sig Matilda >jag< att det skulle vara skönt att gå ut en stund,
sagt och gjort. Fast sen så blev det lite ensamt, så jag var
tvungen att smsa Simon och be honom komma ut också.. HAHA!

Där satt vi ute på altanen och pratade i säkert två timmar om allt och inget
tills det även var dags för oss att slänga in handduken och inse att det var vår
tur att sova. Många timmars sömn blev det dock inte. Värmen var fortfarande väldigt
irriterande och två snarkade som jag vet inte vad.

På morgonkvisten (alldeles nyligen) blev det dock att stiga upp, skämta lite om Kellzan,
sätta oss i bilen och hämta upp Olle, sjunga lite, och sen blev jag avsläppt.

Här sitter jag nu, och funderar lite över vad jag ska göra av mitt liv.
Hm.. får bli nån annan gång att tänka över det. Eller, inte..
Känns skönare att bara vara. Hoppas att det blir snart igen
vi umgås iallafall, och att det inte måste behöva bli jag som styr upp allt.
Vill inte att det ska kännas som jag tvingar folk att umgås. Hm.

Jag hade iallafall trevligt, hoppas ni, mina kära kompanjoner och
följeslagare också hade det. Vi hörs, hörni!

ALL MAKT ÅT TENGIL

Matilda

Give me a sign, or at least just tell me something.
I can't take this anymore, I'm not strong enough.


...I'm not good enough..

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

jag snarkar inte...................

punkt punkt punkt .. :'(

2009-08-01 @ 19:25:34
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner