Yet, I'm broken. Be my saviour.

Hej, allihopa! Nu sitter jag i datasalen på d&t (dans och teater) och
väntar på att lektionen ska börja. Har nyss ätit lunch = fil, och det funkade
väl.. öuhm. Ja. Igår umgicks jag med Kelly på stan och köpte lite skrivhäften
sen cyklade hon hem och jag åt på Max med Tokai the man!

Det har gått mycket Cigg och jag har bjudit bort en massa sååå, öuhm. Kelly.
Hoppas att dom räcker liksom, det är typ 3 kvar. Hehe. Äh, det ordnar sig.
Cigaretter är bajs.

Nåja, hade en mysig kväll och natt, men nu är jag helt slut.
Och jag har kommit fram till att det där med att vara lite öppen för det onaturliga
både är spännande och väldigt skrämmande, hähä. Ni behöver inte förstå.

Ikväll får vi se vart mina planer tar mig. Skulle vara skönt att ta en powernap efter
skolan, men vi får se hur det blir med det. Är ändå förvånansvärt pigg för att
ha sovit så lite.  Kanske ska dammsuga idag så blir mamma glad, får se hur mycket
ork jag har.

Vann två såkallade "debatter" på svenskan idag, kanske inte så svåra (förlåt Jens)
men, det var kul. Brukar inte vinna. Haha, sorgligt men sant. Så jag kanske
förtjänade det, lite iallafall.

Nu ska jag fortsätta kika runt på internet tills lektionen börjar.
Ps. jag är konstig, och jättekluven. ds.

Kiss&Bajs/mogenhet
Matilda

Embrace me until I lose my breath.

Kommentarer
Postat av: Leia

Bättre om du slutar röka istället.

2009-08-26 @ 12:51:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: KellyLee

KOM IGEN MATILDA, då blir det att gå och tigga igen hur många som helst och stoppa dom i paketet, då klarar vi oss tills i helgen! ;)

2009-08-26 @ 14:35:52
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner