Död och surpölsa.

Vet inte vad som hände med mitt humör, men vill bara plocka ut min hjärna, mosa in den i
ett mjölkpaket för att sedan skjuta in den under sängen. Vill få en förbannelse över mig
och sova i hundra år och verkligen hoppas att den onda människan syr igen mina ögon
så jag får evigt mörker. Vill vara helt utestängd från alla människor just nu. Vill ligga i
min säng i minst två dygn och bara sova och se film. Möjligen tycka synd om mig själv
och beställa hem allt som känns dyrt... och allt som känns bra.

Läxor är det ju inget tal om då mitt humör är såhär, eftersom jag
har svårt att koncentrera mig och det blir inte bättre av mitt humör.

Det blir att vila upp sig lite. Se en film sen sova.
Det ger inget att ens försöka sig på läxa nu, no way.
Tro vad ni vill, jag vet vad som går och inte går för mig just nu.

Huvudsaken att allt är klart innan lovet.
Och en positiv sak är iallafall att jag har boende i Gbg ifall jag ska till metaltown.
Jag och två kompisar får bo där. Om det blir Leif och Andreas, eller om det blir
någon annan, eller om jag ens ska dit, det väntar att se. Just nu väntar sängen.
Adios!
Matilda.

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Ja, det är klart vi är polers! :D



Haha, fel av mig 37.7 grader skulle det vara naturligtvis ^^



Jo, det är den filmen :) vet inte riktigt vad jag tycker om den, men den funkar en kväll som denna!:D

2009-12-13 @ 19:55:43
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner