Don't play ball in a room full of crocodiles.

Blev ingen skola idag, mår verkligen inte bra.
Och är trött som stryk i hela kroppen, ska sova lite till.
Jag och mamma får tycka synd om oss själva idag, eftersom
hon också är sjuk. Själv vet jag inte vad det är för fel på mig
men det känns som att jag ska säcka ihop som en jävla invalid
flodhäst på rullskridskor i en nedförsbacke... eeh. Ja. Somsagt,
inget illa menat mot invalida men jag.. öuhm, har mina ordval somsagt.

Jag är mest tyngd i hjärtat över att jag missar viktiga lektioner.
Men jag har skrivit till två av lärarna iallafall. Och nu ska jag vila igen(läs: sova)
Take care! Kram.
Matilda.


Saknar Gbg och Metaltown. Idag klockan 10 började biljettsläppet.
Jag vet absolut inte hur jag ska göra, eftersom jag ska till Florida också.
Jag ska vänta tills det dyker upp någon artist
jag VERKLIGEN vill se, gör det inte det så skiter jag i det.
Fast sen var det ju allt det andra roliga också. FAN vad jag vill döda någon.

(Mamma, om du läser det här, så vet du vad jag vill ha i Studentpresent.
egentligen var det en systemkamera, men what the heck, det kan vänta,
och den jag vill ha ligger ändå mellan 23-30 tusen, så nja.)



No offence, but you deserve to be punched in the face!

Kommentarer
Postat av: KellyBelly

men mongo! jag som ´gick förbi a-torpskolan för att leta efter dig idag!;)

2009-12-07 @ 12:08:08
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: KellyBelly

men jag trodde ju att du skulle vara där! jag är ingen nooooooob, jag är faktiskt väldigt erfaren!;)

2009-12-07 @ 12:20:39
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: KellyBelly

Hahaha... kanske inte erfaren inom det området!

nästa gång jag kommer oanmäld på din skola ska du banne mig vara där!;)

2009-12-07 @ 12:33:33
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: gaystyle

Självklart kommer jag visa det när det är klart. :)

2009-12-07 @ 12:55:41
URL: http://finest.se/gaystyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner