I never meant to start a war.

Såg att Linus skrivit på Facebook, känns inte verkligt att
han andas och lever på typ andra sidan jorden, eller vart
det nu ligger (thailand). Svar ja, jag vet allt ;)
Samma sak att det känns konstigt att syrran är i Florida,
man hinner liksom inte vänja sig. Kommer inte kännas verkligt
då jag hälsar på henne heller, äh, så länge jag hinner njuta så
är jag nöjd. Fy vad deprimerande att komma tillbaka till verkligheten
i trista Skellefteå igen sen, MEN TUSAN. Nu gör jag det igen, tänker
på framtiden och alla dess goda och sorgliga egenskaper. Nu ska
jag släcka nattlampan i hjärnan innan alla dessa svenska... och arabiska (skämt åsido)
tankarna dödar mig.

Äh, fy vad jag svettas! Dags att sova.
Blir ju somsagt pluggardag imorgon.
Kram och godnatt sweetiepies och fulipies.
Matilda.


Småold och lite weird bild. Men varför inte bjuda på sig
själv då man liks vänder ut&in på sina tankar
för att dela med världen. Menmen, är ju inte blond längre,

får se till att fixa en bild på min nya hårfärg! Sounds good?
(fråga inte varför jag blandar svenska och engelska ord i
en gräslig svengelska, utan njut istället av mitt
oemotståndliga, bländande (gula?:S) leende på bilden)

 


Feed me with your love.

Kommentarer
Postat av: Eveline

fastnade för halsbandet! :) riktigt fint, vart är det köpt? o.0

2009-12-05 @ 03:53:58
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: nojs

oj mycket :P skirvbord, bokhylla, sängram, vitrinskåp, hallsaker, soffa, sängkläder lampor, det är mycket som ska köpas ;D

2009-12-05 @ 06:35:43
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Haha ja! :D det skulle du!

2009-12-05 @ 12:41:59
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner