Listen, relax.

Och nej jag hatar inte min mamma, jag är bara på dåligt humör
och då översvallar alla känslor, ni som inte kan
fatta det är trångsynta och har inga känslor.
Man kanske inte borde skriva det på bloggen, och det vet jag
och det var en engångsgrej och det behövdes. Men vet ni vad,
jag behöver inte förklara mig.

Här nedan får ni lyssna på skön musik.
(Som inte bara är skrikmusik.
Det är bara den sista av låtarna där dom skriker lite, och
jag tror ni klarar av det.
) Det är en salig blandning mellan all möjlig musik som
jag valde ut allt eftersom jag kikade runt på youtube och spotify.
Ni får även se på en bild med två jättefina människor, som inte är fina bara
för att dom är med i Twilight. Så. Då vet ni.

 



UTMANING lyssna, och läs längst ner.

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11

 

Nu utmanar jag er. Låt mig se hur många artister ni kan lista ut,
(och låtar om ni vågar er på det)
UTAN att leta upp det på youtube eller google eller nåt.
Dom flesta är rätt enkla ändå, tror jag. Lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg :)

2009-12-08 @ 19:11:47
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: KellyBelly

1. Skid row - 18 and life (och du vet att jag inte har tjuvkollat eftersom jag sjunger den här ibland)

2. någon gay låt som jag aldrig hört!

3. Maria Mena - (låten som du alltid lyssnar på vette fan... orkar inte lyssna mer)

4. någon gay låt som jag aldrig hört!

5. AAAWWWWW BBY <3 VÅRAN LÅT SÅKLART

6. någon gay låt som jag aldrig hört!

7. Eminem - Beautiful

8. någon gay låt som jag aldrig hört!

9. någon gay låt som jag har hört förut!

10. Markus Krunegard (eller vafan) - jag är en vampyr

11. Ah vad är det här då... öhm, from first to last?

2009-12-08 @ 22:35:00
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: jenny lu

nice musiksmak! :D

2an robert pattinson-let me sign, 3an maria mena-just hold me, 5an blink 182-i miss you och 10an markus krunegård-jag är en vampyr!

hehehehe....... var bara tvungen

2009-12-09 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner