Mats älskar lakrits... i teorin iallafall... tror jag. öuhm inte.

Jag sitter och käkar på salta katter medans jag och Mats gör läxa.

Mats: Fy vad det luktar lakrits, blä.
Han gör en förvriden äcklad grimage
Jag: Vadå, det är väl inget fel på det? Det är ju inte som Igors (våran hund) fisar precis..
Mats: Nej, Igors fisar är rena violer jämfört med den där lakritslukten.

Måste bara berätta att Igors fisar luktar nog värre än något annat i världshistorien.
Och jag som tyckte lakrits luktade gott, iallafall medans man äter det(?) eh.
Kanske dags att tänka om? hmm..

Kommentarer
Postat av: K

vad menade du med "hahahahahhahaahhahah"? :(

MAGNUS ÄR SNYGG! och för det andra... vi viskade ju!=(

2009-12-08 @ 22:14:27
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner