RAKETFART I MULLVADARNAS VÄRLD

Kvällen har varit kul, näst intill magisk.
Med endel negativa inslag förstås, men jag överlevde.

Nu är det dags att ligga i sängen och se Anastasia, och förstås tycka
synd om mig själv eftersom jag har ont i fossingarna och säkert
kommer att va bakis imorgon. Men vad som väntar imorgon intresserar
mig inte just nu, förutom den möjliga trippen på stan med Ida.
Hoppas jag bara inte sover bort hela dagen, heh.

Aja. Anastasia så att säga.
Och om du som tog mitt nummer ser det här
kan du ju smsa, annars känner jag mig vanärad eller
vad man säger HEHE! Justja. Slut på svammel. Puss.
Matilda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilderna från igår:)

2009-12-12 @ 16:08:27
URL: http://tigist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner