Randomness.

Hej på er allihopa. Vad kul att ni hittat hit, hehe.
Just nu sitter jag på Webbdesignen och försöker få till min hemsida.
Det får bli en enkel eftersom jag varit borta endel, menmen.. Det får duga.
Vill bara berätta att jag tycker det är jätteroligt att ni vågar kommentera,
och jag blir förvånad att det redan hunnit vara tjugo läsare då klockan bara är nio på
morgonen. Men somsagt så klagar jag inte ;)

Och Moa, jag tycker också fyrtio läsare är mycket, försöker vänja mig vid tanken
att jag har turen att ha fler än så ibland, för själv anser jag inte min blogg som
så jäkla intressant, men lite kul kanske den är ibland. När jag inte skriver om så
ointressanta saker, som nu tillexempel. Hehe.

Aja, nu ska jag vänta på Gunnars hjälp och fortsätta med min sida, ha det bäst
you guys! Puss och slem.
Matilda.

You coward.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

absolut! :*

hahah sötnos, din blogg är jätte intressant:)!<3

2009-12-08 @ 13:44:54
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner