Why is everything so strange?

Ahhhhh, jag är så förvirrad.
Vad håller jag på med, vad håller människor på med?
Hela världen är bara så fake. Gillar inte ens människor.
Trasselkaka.

Men imorgon, imorgon ska jag leva.
Världen ska vara under mig och jag
ska välkomna det nya året med nya, fräscha andetag,
och de som försöker hindra mig?
Dom ska jag bannemig trampa på. Hårt.
Med mina mördarklackar. Den du.


Även fast jag har väldigt svaga förhoppningar om 2010,
så tänker jag inte låta mina tankar mörda mitt hopp.

Tappa inte hoppet mina dystra vänner, det finns alltid en lösning.
Ser ni en väg, ta den! Alla knep är tillåtna.

Men vad ni än gör. Ta ingen genväg, fly inte från problemen,
det slår er bara hårdare när ni kommer tillbaka.

Och om jag inte hinner uppdatera innan nästa
år så önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Sköt om er.




Important:

Tänk på hur ni behandlar andra
, men det viktigaste av allt:
Tänk på hur ni behandlar er själva.


Jag ska lära mig släppa taget om det som bara orsakar mig smärta,
Det blir mitt mål inför 2010 (och sluta bita på naglarna, som alltid.)
Vad är erat nyårslöfte?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner