Heaven wasn't made for me.



Hejsan! Hur är det med er allesammans? Med mig är det sådär.
Känner mig som en bomullstuss, bokstavligen.
Och om ni vet hur bomull känns då vet ni alltså. Kan bero på att jag vaknade nyss.

Igår så var det iallafall filmkväll på spelschemat, och även fast det blev ganska så sent
så blev det av tillslut. Denna filmkväll(natt?) bestod alltså av fyra mycket häftiga människor.
Filmen sög dock, helt ärligt. Och om jag skulle minnas eller uttala
eller ens stava namnet på den värdelösa filmen så skulle jag göra det, så att ni skulle
ta in det och slippa se den, ni som ens lagt en tanke på den. Men ok, fighterna var ok, slänga
en elefant kan väl vem som helst göra? -.- Hm.
Så går det helt ärligt om man låter männen välja film.

Hemskjutsade från Gummark (där vi befann oss) blev vi
iallafall halvtidigt för att Kelly var tvungen att fara hem,
annars hade vi nog däckat där i stugan allesammans.

Själv spelade jag Digbys Donuts ett litet tag innan även jag valde att slänga
in handduken. Somnade gjorde jag på soffan nere. Det har varit min sängplats
sen Lisa kom, men nu när Lisa for tidigt imorse med planet, får jag äntligen tillbaka
min sängplats, thank god! (inte för att jag bryr mig, soffan är ganska skön)

Nu ska jag iallafall lata mig vid datorn ett tag sen får vi se vad dagen bär med sig. 

Waddle, waddle.......
Matilda



Maggots put on shirts
Sell each other shit
Sometimes I feel so worthless
Sometimes I feel discarded

I wish that I was good enough
Then I'd know that I am not alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner