I try to make you see my side.

Helo! Nu sitter jag bakåtlutad i fotöljen nere i rummet med spikmattan bakom mig.
Känns rätt skönt, första gången på länge jag inte får ont av att sitta här.
Har nyligen varit hos Moa och sett Marley and me eller vad den hette.
Jag kan tala om att jag aldrig gråter till filmer, men det var riktigt jävla nära. Sevärd, så go for it!

Har även lovat Moa att släppa ut Sune imorgon, hennes kisse alltså.
Hoppas bara hon kommer ihåg att påminna mig, annars kommer jag glömma,
och få dåligt samvete som tusan, haha. Har saknat Moa, kika in hennes blogg vetja:
"HÄR". Tack för ikväll, gumman. Ser framemot grillN HAHA!

Förutom det finns väl inte så mycket att säga,
mer än att jag och Kelly har väldigt djupa diskussioner
över msn. Det känns bra att man kan prata om
 allt med henne utan att behöva fundera och skämmas.
Och jag tror hon känner samma sak om mig.
Hennes blogg(som jag visat förr): HÄR!

Tänkte skicka min sista lilla hälsning till Ellinor, syrran som är i Florida som Au-pair.
Ni kan läsa om hennes spännande liv därborta: HÄR. Saknar dig syrran, ha det bäst
och jag hoppas vi ses snart!

Nu är det färdigreklamat, vi hörs some other time, pussar!
Matilda

I've been locked inside your Heart Shaped box, for weeks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner