It won’t hurt half as much and I’ll beg for you just tell me something



Hollaaaaaaaaaaaaj! Nu är jag tillbaka igen.
Jag sitter uppe på Mats säng och försöker att tänka
på annat än beslutsångesten över vad jag ska ha med mig
för kläder till stugan (jagvet lite sent), men då ploppar ångesten
över att Kelly och Jonatan förmodligen sover fortfarande upp i huvudet.
Hm. Aja, det ordnar sig. Jag har duschat, smörjt in mig och halvvägs klätt
mig. Kläderna jag ska ha med mig är på plats, men måste ta bort lite tror jag.
Sen måste jag få tag i Kelly såklart, men mobilen ska få ladda klart först.
Skivorna är iallafall utbrända och jag är lite halvsliten eftersom jag kom i säng
typ vid fem. Väckaren ringde åtta, men jag var inte uppe förräns just före tio tror jag.
Döden.

Har inte bestämt om jag ska ta med mig smink än,
känns inte så jättevärt eftersom det
typ inte finns vatten därborta,
förutom i sjön då och vattnet vi ska ta med oss, som man
helst inte slösar kanske.

Det här kan möjligen bli det sista inlägget innan jag kommer hem igen,
och då tänkte jag avsluta med en låt som ligger bland favoriterna nu.
På bränningsskivan finns den också såklart, så mupparna som ska med
kan ju räkna med att måsta lyssna på den minst typ... två gånger iallafall?
Här kommer den...


Lyssna och njut på mitt älskade Saosin.


Vi ses i morgondimman, mina vänner... om inte nu, om inte i piteå, så om några dagar.
Och till er som förtjänar det: Puss!
Matilda

I Once believed "if only i'd been thinking at all"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner