Let god put a smile upon your face.

Hej allesammans! Nu är det uppdatering direkt från Jonatans stuga.
Jag har nyss loggat in på min spotify och spelar min musiklista medans
Kelly och Jonte ligger i ena sängen och myser.

Idag har jag varit på stan och köpt lite slingmedel och fem par trosor,
det är nice, och välbehövligt. Håret får dock fixas imorgon, precis som
trosorna som får provas då. Kelly bjöd även på dallas, he var riktigt nice
om jag får säga det själv. Fast dom har börjat snåla rejält med Kebaben.
Det gillar vi verkligen inte. Kelly shoppade som en galning och vi träffade
Simon en tväris, det var roligt! =)

Mamma avslöjade även att hon har en överasskning som väntar mig då jag
kommer hem. Jag är riktigt nyfiken, undrar vad det kan vara. Ja, det får vi
allt se om imorgon.

Imorgonkväll kanske det blir nakenbad och övernattning i stugan som gäller.
Vi får allt se om det. Hm.

Nu spelas "Beat it" på musiklistan. Fy vad bra han var.
Då man lyssnar på honom eller ser något klipp spelar det
ingen roll hur ful han var, hur jävla grym han var klår ändå allt.
Puss på Michael. Han var en hjälte. Länge leve honom liksom.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Så hejdå tills vidare...
Matilda

Why do we need to be sanitary
when the world's so filthy anyway?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner