Mina hjärnspöken hälsar dig välkommen åter.

Hej allesammans, nu är jag tillbaka igen, ny blogg och sånt..
Jag kan bara säga att jag blev less blogspot och bloggandet och allt såntdär,
men vi får väl se hur det blir nu. För att sammanfatta en lång lucka så har jag gjort bort
mig, träffat nya söta människor och blivit tight med Kelly igen.

Om man däremot ska sammanfatta ikväll så kan jag bara säga att det har
kramats, spelats gitarr, gått sönder glas, körts bil och spelats hög musik,
det har sågats i trä och rövkotor har borrat in sig i ben. Då visste ni det.

Jag känner att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig längre.
Jag har blivit den personen jag fruktade själv.
Jag har blivit desperat och ångestfylld och konstig(are).
Varför känner jag inte igen mig själv.
Jag förstår om folk drar sig undan. Hm.

Men men, vi skall icket vara negativa.
Hoppas imorgon drar med sig mer äventyr och att en viss
person ger mig en chans att bättra mig.
Ge mig en chans att känna dig, att visa vem jag egentligen är.
Och om det inte är värt det, så har man iallafall försökt.

Gosh, jag börjar bli för gammal för det här.

I'm out
Matilda


Just one look and I'm alive.

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

förlåt för att jag har en benig rumpa! :$

2009-07-19 @ 14:52:56
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner