Now everybody's singing, La, la la la..

Hej kära blogg, nu är det såhär att jag nyss har
duschat och gjort mig klar för att kila ut i verkligheten.
Men först och främst måste jag ju vänta på min käre följeslagerska, Kellzan! (ovanligt?)

Nu har hon dessvärre ingen mobil, för att den är i Gummark, så jag hoppas att
hon kommer i tid. Med tid menar jag snart, för vi ska nämligen se bio med pojkarna,
och filmen vi ska se har namnet PUBLIC ENEMIES! Min största kärlek är ju med i denna
nya film som har premiär idag, nämligen Johnny Depp. Han är min. Så, nu vet ni det.
Dom som påstår något annat, får ej sin kommentar publicerad. NU VAR DET UTRETT! he he he
makt...

Efter biomörkret är det Gummark som gäller, och ännu en övernattning står på spelningslistan,
men denna gång ska vi ha ännu en följeslagare, stackarn har inget annat till val.
Kvinnor äro vi, usch och tvi, men makt besitter viiii hehe..

Tror jag börjar svamla lite grann, och det kanske inte blir så skoj, så nu avslutar jag.
Men jag återkommer later.
Först ska jag bara slänga in en bild på min älskling, JUSTE, MIN!




Vi ses!
Matilda



And hey darling
I hope you're good tonight

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

HAHAHAAH NU TAGGAR VI! ;)

2009-07-31 @ 18:58:45
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner