SHAME, SHAME!

Idag har jag hunnit sova, dra mig i sängen ett bra tag,
sedan dammsuga (tjänat 200 på det) och sen ätit en halv räkmacka.
Dock har jag inte hunnit klä på mig.
Men när jag har mycket att göra blir jag lite tvärtemot I guess.

Idag är det dags att fixa alkoholhaltiga drycker, packa och planera
inför imorgon antar jag. För imorgon drar jag Kellzan och Adl våran kos till min stugis,
sen får vi väl se om fler folk dyker upp allt eftersom.

Jag är lite luddig i skallen idag igen. Det kanske är vätskebrist, som jag typ
har haft 1000000 gånger den här sommaren. Inte ok.

Jag avslutar med en bild som kommer få er att insé hur synd det är om mig att behöva
dras med Kelly och Jonatan i min stuga alldeles ensam.


Där. Förstår ni nu?
sigh

See ya later folks!
Matilda

I would kill for a chance to drive
Get so far away from here with you my dear
That I'll never leave your side
Nobody knows the troubles I've seen



Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

HAHAHAHHAA GAY!!!11

fan för dig att du vågar lägga ut det där ;)

2009-07-22 @ 14:40:54
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: nadia

re: vilken film var det jag tipsade om? var det Trekant? :D den handlar om att en kille som ska vara med i en trekant för första gången typ :D as rolig. jävligt knäpp men.

2009-07-22 @ 17:55:14
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner