Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.


gammal bild



Är du en sportfåne?
Skulle jag inte vilja påstå.
Är du likgiltig? Nej, det tror jag väl inte.
Är du röksugen? Litegrann
Är du rik? Eh, nja.
Är du fattig? Nja..
Är du trött? Lite småtrött kanske
Är du shoppingsugen? Det hade varit kul jo, om man hade haft råd. (som man aldrig har egentligen)
Är du töntig? Jag trivs........ok? :l
Är du ressugen? Ja, fy så skönt att komma bort!
Är du skolsugen? Den dagen....
Är du irriterad? Ne.
Är du festivalsugen? Nja inte just nu.
Är du alkholsugen? Skulle inte sitta fel faktiskt.
Är du saknad av nån? Jag vet inte. Kan nog vara så.
Smeknamn? Määth.
Bästa åldern? Det får ni fråga mig på dödsbädden.
Bästa tidningen? Beror på humör.
Hur sminkar du dig? Olika. Gillar svart ögonskugga.
Höstens accessoar? Inte vet jag, bryr jag mig? Ne.
När stal du senast något? Jag stjäl inte.
Hur många timmar sov du inatt? ca tio kanske.
Vilken film såg du senast? hm... antingen den där kassa elefantfilmen eller perkins 14.
Vilken internetsida besökte du senast? dunno
Vad sa du senast till vem? "mmm" kanske?
Vem fick du senast sms från och vad stod det? David: "Haha:)"
Vad gjorde du i förrgår? Var i min stuga med Kelly och Jonatan.
Vad har du gjort idag? Sovit, ätit, duschat.
Vad ska du göra idag? Vet inte än, försöka få tag i Kelly typ.
Hur många msn-kontaktetr har du? kring 5-600
Vilket land besökte du senast? Sverige HEHE??? ne men Italien.
Hur många snälla känner du? Många.
Vad såg du senast på tv? Ser inte tv.. men senast jag såg var väl i Jonatans stuga.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ööö... aningen????
Senaste köp? Buremål på krysset.
Vad har du dåligt samvete för? Föredrar att inte tänka på sånt nu.
Vad har du för skor? Ett par stycken, men inga på mig nu.
Vad har du på dig nu? Ett par shorts, en tshirt och underkläder. Och en handduksturban på skallen HEHE..
Vilken musik har du lyssnat på idag? Inget än. Eller jo, Saosin och The Duck Song.
Skulle du säga nej till sex idag? HAHAHA
Är du vegitarian? Noes. Shame on me.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? HAHA orkar inte.
Är du feminist? ne.. tror jag väl inte.
Vad drack du senast? Mjölk.
Gillar du att laga mat? Ibland.
När sjöng du senast? Vet inte, igår kanske.
Håller du det städat? Nja... beror på.
Vad gör dig lycklig? När mina nära och kära mår bra och lyckas.

pallaaaaaaaaa egentligen
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner