This dream I had made a slave of my passion, reality was always too far away.

Hej mina kära läsare. Nu är jag vaken. Godmorgon dvs.
Hej hej hej hej OK.. käft. Idag känns inte allt lika hopplöst,
just nu känns det faktiskt tvärtom, att det kvittar. Men så känns
det väl bara just nu antar jag. På fredag blir det iallafall Piteå
igen med Aom, vi ska till dansväxthusets casting/audition eller vad
man ska kalla det. Det kommer gå åt H-vete. Men då har man iallafall
försökt, aight?

Idag blir det väl att fara ut på äventyr, och det känns bra att allt kanske
fixar sig ändå för min lilla Kellzan, bara hon har viljan. Och det tror jag hon
har för en gångs skull, det märks. You go girl! :-)

Hoppas bara jag har samma tur, annars är det väl bara att bita
ihop och gå vidare, men det är inget beslut jag måste ta än I guess,
utan jag måste ha lite tålamod först. Vänta och se..

Jag är rätt trött faktiskt. Allt ska vara på ett speciellt sätt. Alla vill samma sak
men på samma sätt vill alla olika, och endel vill bara ha något för att ha det,
för att dom kan. Alla är vi själviska, mer eller mindre. Misstolka mig inte, det är
absolut inget fel med att vara lite självisk, det gäller dock att hitta en balans.

Fråga mig inte vart alla dessa morgontankar kommer ifrån, för det förstår jag
rent inte själv. Och det blir lite av en enda stor ordgåta av min blogg.
Men det får vara så.

Glömde dessutom skriva en gratulation till Mats på bloggen, han fyllde år igår.
49 mätzieboyår. Grattis i efterskott.
Enligt mig ska man få presenter förevigt, vad är det för jävla strunt om att det inte
spelar någon roll då man blir äldre, jag älskar att ge presenter, och det är kul att få.
Man kanske inte behöver lika många presenter, men nog fan kommer jag att vilja ha
presenter då jag är 49, och om jag inte vill det så nog fan ska jag ha det iallafall. Jämna årtal
blabla.... ALL MAKT ÅT DOM OJÄMNA! Punkt.

Nu ska jag lägga ut en fin bild på vårat näckbad.
Det hände faktiskt påriktigt.


Kelly och jag. Jonatan bakom kameran.
Helt näck, alla tre. Shame on us.

Nu är det snart grillat som gäller.
Amen to that.
Matilda.

It's disgusting what dreams can do to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner