Beneath the milky twilight.

Åh, jag skrev nyss ett inlägg men råkade klicka bort.
Skrev iallafall att jag kommit hem, eller att det var för ett par timmar sen.
Jag kan äta hyfsat nu, även fast tungan fortfarande är lika svullen som en
övermogen potatis (eller nåt... eeh)

Har börjat på mitt Harry Potter maraton nu, men är fortfarande
bara på första filmen, eftersom jag gjort annat också. Hm.
Snart ska jag följa mamma och handla, hon ska bara hämta mig
först.

Imorgon är det dags för mig att åka in till Umeå och träffa min rara kusin!
Vi ska färga mitt hår (Sorry Lisa, inge mer blondt på ett tag). Resultatet får
ni väl kanske se later. Kommer iallafall hem på lördag, mest troligt.

Nu ringer mamma, så ska kila nu! Puss.
Matilda.

I say the world does not revolve around you.

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

tralla laa!! <3333333

2009-11-19 @ 21:17:15
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: KellyBelly

VET DU INTE VAD ROCKABILLY ÄR?! du krossar mitt hjärta.... du kan inte påstå att du har sett Cry Baby med Johnny depp... för varenda jävel som inte är square är rockabilly i den filmen!=)

2009-11-19 @ 22:37:40
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner