Bildbomb nr. fucking 2

Andra delen av Stockholmsbilderna.
Mellan 5-10 november. Enjoy!

 

 


Kommentarer
Postat av: ISaa

AHAHAHAHAHAH VEM FAN ÄR DEN LÅNGHÅRIGA GUBBEN?!!! hahah förlåt. hahahaha jag dör XD

2009-11-17 @ 08:07:45
Postat av: Linnea

haha, snygg gubbe? :O

jättefin är du :)

2009-11-17 @ 08:29:53
URL: http://lirre.wordpress.com
Postat av: fr

Hihi fina bilder! :)



Nej, inte vad jag kan komma ihåg, jag ville ta ett hål till i tungan för att jag inte kände ett smack. Men det är klart att det ömmar lite efteråt, och speciellt blir den väldigt svullen med det är därför du får en extra lång stav :D Men det är ingen fara ska du se.

2009-11-17 @ 09:06:28
Postat av: FROZEN YOGURT

Hihi fina bilder! :)



Nej, inte vad jag kan komma ihåg, jag ville ta ett hål till i tungan för att jag inte kände ett smack. Men det är klart att det ömmar lite efteråt, och speciellt blir den väldigt svullen med det är därför du får en extra lång stav :D Men det är ingen fara ska du se.

2009-11-17 @ 09:06:34
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner