Destination hässelby!

Heeeeeeejpåer åde! Jag vet att jag har varit sämst
på att uppdatera och får väl skylla mig själv om ni
inte orkar hålla er uppdaterade längre hee..

Sitter iallafall hemma hos syster i Hässelby och snart vankas party,
vi ska göra hemmagjorda p2 drinkar som innehåller Vaniljvodka, äppellikör och
lime. Helt okej för mig. Vi har även laddat upp med två spel vi köpte på buttericks.
Ett kortspel - jag har aldrig och ett 'bordspel' - Sanning och konsekvens.
Undra vem som faller först ehee? SKÄMT ÅSIDO. Vi har iaf något att sysselsätta
oss med fram tills det är dags för utgång! Viper room är destination-efter-förfest-i-lägenhet.
Tror det hette så iallafall. Eh, ja somsagt. Dyker inte upp bilder förrän jag kommer hem,
men om ni har tur kanske syrran lägger upp några. Ni nyfikna själar som vill hålla er
uppdaterade kan ju även kika in hennes blogg då&då.

Http://nattstad.se/lisaoskarsson.

Vi hörs och ses! Och om du är från Stockholm så är det bara att fråga efter dimfolket, för
vi ses i största sannolikhet ute i dimman! ;) Cigg nu! hehe adios amigos!
Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner