Inte jag också......... eller typ jo.. hej edward

sjukling med hosta + twilightböcker = beroendeframkallande.
Jag lever mig in så mycket i böckerna så att jag tror att det
är sanning då jag slutar läsa. Den 30/10 på arlanda började jag
läsa andra boken, nu är jag hundra sidor in i tredje. När jag är hemma
som sjukling imorgon så behöver ni inte oroa er över att jag inte skriver,
för ni vet ju vart jag håller hus... eller behöver ni kanske oroa er? heheeeeeeeeee


edward, WILL YOU MARRY ME?
jag vill ba... kramas

kan inte ens förklara. DÖDEN DÖ.
Jag skulle sova, men boken kallar liksom... eee..
vad ska jag göra efter jag läst ut alla liksom. Sorgens tid.
Aja, får ta itu med det later alltså. ADIOS!


hon fattar ju inte hur lycklig hon är åde...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner