So the lion fell in love with the lamb.

Nu sitter jag alltså på samhällsen och gör ingenting.
Men jag kan inte jobba på skolan, konstigt nog.
Har nog svårt att jobba hemma som det är alltså.

Att äta gick inge vidare, så jag har inte ätit typ sen lunchtid igår.
Jag är typ inte hungrig heller eftersom det gör så ont att äta så
man tappar matlusten. Jag ska dock äta(dricka?) nyponsoppa då
jag kommer hem.

Nån dag framöver ska jag lägga upp alla läxor jag har och försöka göra så
många som möjligt. Jag blir så stressad av allt alltså. Har staplat upp hur
mycket arbete som helst känns det som, och bara samlat damm liksom.
Men det är lätt att komma i obalans då man varit borta, och då man dessutom
inte vet vad man har och har svårt att koncentrera sig + att man är skittrött direkt
man kommer hem från skolan. suckkkkkkk. Aja, nu ska vi sluta klaga.

Snart är det New moon, snart är det jul, snart är min tungpiercing läkt,
snart är det florida, snart är det studenten. Snart är jag fri.

Men frihet är inte bara positivt. Med frihet kommer ansvar, det är viktigt
att inte glömma bort. Men alltför många gör det, som säkert även jag
kommer göra. Aja, inget mer pladder nu. Dags att spela Sexy City på facebook,
har blivit gode besatt. Då vet ni.
ADIOSSSSSS sa adel (don't ask:S)
Matilda

Born to be free


Kommentarer
Postat av: KellyLee

Jag har bestämt mig nu! Jag ska göra en till piercing i tungan! ;)

Jag saknar faktiskt litegrann att vara handikappad och inte kunna äta osv! ;P

2009-11-18 @ 16:40:16
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Ja, folk är sjuka!

2009-11-18 @ 17:46:36
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Kellylee

sv: Varför förstod du att det var min plan? att gå ner i vikt... =(



HAHA nemen jag är sugen på att ta ett till faktiskt! vet bara inte hos vem!=)

2009-11-18 @ 17:53:16
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner