Take me away, far far away from here.

Åh! Jag är så trött så jag vetinte vad alltså..
ska snart tillbaka till drömmarnas värld (mardröm igen kanske hmpf)
Eller det beror ju helt enkelt på vad som räknas som en mardröm,
men jag fattar inte varför jag fått så många mardrömmar på senaste tiden
då jag aldrig drömde såna förut. Aja.

Host host åde...aj i halsen, spydde två gånger igår.
Men mår inte illa idag, bara hostan kvar. Därför jag måste
vara hemma och missa allt viktigt jag egentligen borde närvara vid.
Tänker helt enkelt inte missa tiden med världens bästa Lisa, sådeså!

Skräm inte upp dig för mycket Lisa och du skulle bara våga säga åt mig
att inte komma dit alltså, VI SES PÅ TORSDAGKVÄLL SIS!


Från planet när jag var påväg till sthlm.

(resten av bilderna kommer snart, lovar)

 

Matilda

 

All sick and tired


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Jo han har riktigt bra musik =)

2009-11-04 @ 23:49:09
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner