Team Edward!

Blev ingen skola idag, eftersom vi egentligen
bara har en lektion som vi får jobba hemma på
och det blev inget rep av teater eftersom ingen orkade eller kunde(?).

Aja, idag blir det att se New moon med Ida. Och jag längtar lika
mycket som innan jag hade sett den. Ja, jag är nörd, alldeles för
nörd för mitt eget bästa.

Förkylning har dragit över mig också, får hoppas att det bara är en
tväris eller nåt.

HAHA, måste även lägga in en väldigt fin......dialog mellan mig och mamma.

Vi pratar om lasagne.

Jag: JA! Vitsås!
Mamma: Ja, ett sånt recept har jag.. men det tar ju lite tid att göra..
Jag: Ja.. men alltså den måste vara jättetjock, så tjock som det går
Mamma: Lika tjock som dina lår?
Jag: ....
Mamma: Vadå? tål du inte skämt eller?

HAHA=(

Pz out
Matilda.

Kommentarer
Postat av: KellyBelly

hhaahh din mamma <3

2009-11-27 @ 13:35:02
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahahaha asså Mammaaaa! Hon är för skojig ibland, jag kan inte låta bli att skratta.



Saknar dig och er så himla mkt! <3

2009-11-27 @ 19:48:23
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahahahahahahahahahahahahaha :D

Sataaaan så roligt! :D

2009-11-28 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner