Baby, you'll be famous one day, count on it!

Halo! Som i spelet.. hehe ne.
Nyss var jag ute och rökte och pratade med
David, det var trevligt. Han är världens bästa Daviboi.
En bättre vän är svår att hitta, alla borde ha en sån! Sådeså.

Idag har jag inte gjort mycket, mest pratat med folk både på
msn och i telefon, sen har jag varit och handlat och ätit
kvällsfika med Mats.

Imorgon slutar jag tidigt, det gör jag på fredag också, riktigt
skönt. Blir nog förmodligen tvådagars i helgen. KANSKE. We'll see.
Försov mig btw idag, vart det nu kom från.

Hm. Nu ska jag göra annat. Gillar att ni är så duktiga på att besöka.
Ska slänga in en statistikbild innan jag lägger mig. Pussar!
Matilda.

You are everything I want
'Cause you are everything I'm not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner