Hejdå el stockholmo.

Nu sitter jag hemma hos min kära kusin Katrin med henne, Pauline och Natalie.
Vi alla är dugligt slitna och sängen känns väldigt lockande. Detta är förövrigt min
sista dag i Stockholm stad, för denna gång. Men nästa fredag återvänder jag ju
somsagt. Helt sinnes. Love it. 
Idag var jag även på stan och där träffade jag två bekanta ansikten som 
gjorde mig både glad och förvånad. Nämligen Sandra och Maja. Kul att träffa
tjejorna alltså, att det var i Stockholm dessutom.. ja världen är då sannerligen
en liten plats, håller ni inte med?
Imorgon vankas det halloweenparty, sen är det station som gäller. 
Det ska bli kul att klä ut sig för första gången på flera år. Jag är 
somsagt peppad, men samtidigt stressad. Planet landar alltså 19.05, 
sen ska jag in till stan, hämta dricka, köpa mobilkort, (läs: Mats ska köpa) 
och sen hem och byta om för att sedan fara på nån förfest på Atorphooden,
tur det blir nära iallafall. Jag och mina tio bacardi breezer kommer må bra,
iallafall tills jag har hällt i mig för mycket. Ehee, vi ser väl. Bättre att ha för
mycket än för lite menar jag. Och om du läser detta mamma behöver du
bara låtsas om att du inte läste ;) 
Aja, gillar att ni har haft tålamodet att stanna kvar i min blogg ni som läser.
Såg att jag fått en ny prenumerant, hjärtligt välkommen åde..
Här avslutar jag för denna gång.
Adios Amigos. Snart kommer bilderna från Sthlm.
Puss och kram. Later åde, JAJA! ba hejs liksom
Matilda.

I was me, but now she's gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner