Jealousy.

Hej! Nu sitter jag i datasalen och har svenska till tio över.
Jag har inte börjat skriva insändare än, får helt enkelt ta
tag i det i helgen om jag inte hinner/orkar idag.
Ska skriva om jantelagen tror jag. 

Fick ta emot mitt första reklamgrejs samtal igår och
fick svara på frågor om vad jag visste om spel på internet
eller något liknande.

Idag har vi fixat med syon, men hon dök inte upp direkt så
rektorn bjöd mig och Jossan på kaffe och nån kaka eller bulle
till. Jag valde en donut. Mums. Jossan drack dock choklad och
åt en såndär delikatogrej. Vetinte vad dom heter.

Aja, det blir nog skitkul, har fått höra att vi ska praktisera på
nybrogatan. Gissa vart det är? Dramaten. Iallafall väldigt nära
om det inte är där. Nybrogatan 2 var ju där jag gick in medans
jag praoade på dramaten. Åh, underbart. Mitt kära östermalm. 

Jag är peppad. Och nervös. Inför imorgon. Suck. Hehe.
Nu ska jag göra annattttt... Puss
Matilda.



Let me be the one to hold you.


Kommentarer
Postat av: αnni ♥

sv: tack så mycket :)

2009-10-02 @ 13:07:28
URL: http://anniies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner