Look at my horse, my horse is amazing.

Hej på er! Nu kommer ett efterlängtat inlägg...eller not.
Öuhm... ja vad vet jag liksom?

Hursomhelst så har jag haft världens mysigaste praktikvecka,
och nu kan ju ingen klaga på att vi inte har gjort något.. he he.
Har även lärt mig att det är jävligt dyrt att äta ute varje dag i Stockholm.
Då vet ni det liksom. Annars flyter det på och jag har köpt en halloweendräkt
och tre av fem(?) twilightböcker. Det var ta tre betala för två och dom kostade
bara 69 kronor styck. Hur värt som helst enligt mig. Sen har jag ju köpt lite annat
krafs också, men mest mat, tyvärr... HAHA.. eller vadå tyvärr?

Igår for Josephine hem med buss, och hon borde vara framme nu tycker man.
Aja, ni vet iallafall att jag lever nu och nu har jag lite inlägg att läsa på bloglovin.
500 nya inlägg, antar att jag får skylla mig själv.... ehee.

Puss&Kram.
På återseende och hörende.
Matilda.

Must be the reason why
I'm freeing my trapped soul


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjohoo! Peppa för den 20:e nov! ;)

Kramar

2009-10-27 @ 10:09:40
Postat av: fanny

kika in i min frågestund:$

2009-10-27 @ 23:16:53
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner