Partyyyyyyy @ sthlmhooden.

Hej! Nu sitter jag hemma hos Hanna med Hanna
och Pauline som förövrigt är mitt söta kusinbarn.

Det vankas utgång om bara en liten stund,
och det peppas vill jag lova!

Musik spelas för fullt och jag kör på lazymode idag
alltså relax clothing.. he he nä men ni fattar säkert.
Fett hår med mössa på är ju nya modet för er som inte visste!
(Lägg det på minnet)

Nu ska jag sociala! Ha det bäst vart ni än håller hus ikväll.
Pussar & Kramar, på återseende, så fort jag kan.
Matilda.

Forever young, forever free.
You and me.


Kommentarer
Postat av: Rocio

Hej söta vän!

hur e det?

hade du kul igår kväll?

2009-10-17 @ 14:09:34
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner