What a wicked thing to say, You never felt this way.

Nu sitter jag på webbdesignen igen. Utan att jobba någonting eftersom
att flera av datorerna i datasalen inte funkar. Det där får Gunnar lösa helt
enkelt. Anledningen till varför jag inte skrivit någonting sedan igår morse
är att jag har sovit.... typ hela dagen. Sen klockan fem på dagen till
klockan fem på morgonen sen somnade jag om igen och sov till mamma
väckte mig. Sigh. SovarMatilda.

Aja, idag efter skolan kommer mamma och hämtar mig sen ska vi på
sånt där möte, minns inte vad det heter, det kommer nog gå finfint.

På Fredag är det Stockholm som gäller i 2 veckor. Fy&fan vad nice.
Mc Donalds, härlig dialekt, coffee corner, släkt, vänner, shopping och praktik.
Det kommer vara wonderful! Fast. Efter två veckor kommer jag nog vara
less.. eller? Om inte annat, PANK.
Vi får allt se om den saken, för sex dagar efter jag kommit hem
ska jag dit igen! Hm.. Då kommer jag nog klara mig med semester fram tills
i Mars nästa år. Kanske. Då är det Florida som gäller. Är jag peppad? Ne.
(Kallas ironi, mina vänner, ironi.)

Nu sitter Gunnar där fram igen och ska fixa datorerna (tror jag?),
så nu ska jag göra annat.
Puss&Kram.
Matilda.

The world was on fire,
no one could save me but you.
It's strange what desire will
make foolish people do.




Kommentarer
Postat av: fanny

typ:(:(

2009-10-13 @ 12:08:58
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Ja dom är riktigt snygga,. nu har jag fått hem väskan :D

2009-10-13 @ 20:40:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: moa

DEt är helt okej med mig :D

2009-10-14 @ 15:22:41
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner