Fragile.

Hej allihopa. Jag är inte så väldans bra på uppdatering,
men vill somsagt inte känna det som något tvång.
Jag ska väl inte nämna hur mycket jag kan tjata på andra
att dom ska uppdatera dock, he he he.
(Emil tycker att mitt "he he he" skratt påminner om beavis och butthead.. thx :l:l:l)

Ikväll har jag sett Idol hemma hos Kent med alla dessa människor
som jag inte orkar nämna. Vet inte ens om jag minns alla namn,
det tål att ej nämnas så att säga.

Nuuuuuuu ska jag återgå till att plugga religion, och fråga mig
för guds skull inte varför jag bad om glosor. Döden till mig.
Matilda

Fuck this reality.


Kommentarer
Postat av: K

jag tycker att Emil påminner om en beavis and butt-head karaktär! ;)

2009-09-15 @ 23:28:20
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner