How long how loooooooong will I slide?

Nu sitter jag hemma hos Kent med honom och brudarna aka Zazoo och Keso!
Vi har bevisat våra sångtalanger och nördat dator, samt ätit choklad och druckit
cola. Vissa kallar det livsnjutning. Och för mig är det helt ok.

Imorgon blir det party, och på lördag ska jag på ett party, men min
ekonomi tillåter mig inte till att dricka båda dagarna, då jag knappt har
råd till en dags fylla.

Idag har Kelly hjälpt mig med min läxa, och det var gulligt gjort, hon är duktig.
Hoppas Fredrik blir glad över min fina analysuppgift.

Nu kommer Bamse och Tommy. Nu blir det lite mer singstar.
Puss!
Matilda

Pour my life into a paper cup
The ashtrays full and I'm spillin' my guts

Kommentarer
Postat av: K

OCH ALLE KOM! :D

(behövdes inte nämna!)

2009-09-17 @ 23:52:28
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner