Monument.

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/26427663/A+Day+to+Remember++2009.jpg

 



Såg nyss att Farfar Tord har namnsdag idag, så jag skänker
dig en varm hälsning upp till himlen, tänker på dig♥

Har nyss varit på stan och mamma har köpt en svart ögonskugga
på Make up store, fyra ögonskuggor och vaxremsor på HM till mig,
för att inte glömma maten på subban (subway).
Tackar mammsen!

Den svarta ögonskugga var verkligen välbehövd,
älskar ju att leka med ögonskuggor, även fast det
oftast bara blir svart.

Aja, nu ska jag kika runt lite, sen blir det Dexter,
grädden på moset helt enkelt!
Adios you motherfuckinggggggggg human beings!
Matilda

You're not alone.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag klagade på mitt uttal med!;)

2009-09-10 @ 21:58:54
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tackar! :)

2009-09-11 @ 10:06:44
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner