Morgonprat.

Godermorgon.
Jag kan meddela er att även om jag
la mig rätt halvsent(tidigt?) igårkväll
så kände jag typ ingen trötthet då
väckaren ringde klockan sex.

Dock så valde jag att trycka på snooze
men efter några minuter så satte jag mig
här istället. Nu har jag btw fått tag i metaltown
bilderna/filmerna från Metaltown. Wulle skickade
på msn över natten, så snart ska jag stänga av
min pärla så att hon/han/den får vila.. Pavvan är
nog en kille after all!

Aja, nu ska jag sluta tjollra..
jag är nog trött after all.

Nu är det ungefär 17 timmar kvar tills det smäller.
Fast om jag ska vara ärlig så föddes jag faktiskt klockan
ett på natten nångång.. he he (avslöjade jag för mycket där?)
Va, nej?  Jag fyller ju inte åååååår... he he

Aja, ner och käka frukost, sen duscha! I nån ordning..
Justja.. kläder var det först ja!
Puss.
Matilda.

Devour, devour, suffocate your own empire!
(Precis som Kllman sa det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner