Red, red wine.

Ok.. det här är fan riktigt jävla läskigt, jag var heeeeelt
bombis att det var tisdag idag. Jag slet mig upp även fast
jag seriöst övervägde att ligga kvar, men likförbannat börjar
vi tio över nio eller något. Varför har jag fått sånt fruktansvärt
dåligt minne? Har jag börjat bli dement? Detta skrämmer mig
så fruktansvärt. Jag hör inte vad folk säger typ så jag måste
fråga tusen gånger, jag är alldeles luddig och ser världen som
att jag levde i en dröm (måste ju vara någon typ av vätskebrist?)
och sen det där jävla minnet. Jag förstår inte? Fy tusan.
Ge tillbaka mitt minne, det har aldrig varit bra, men värre än
såhär blir det nog inte, och om det blir, så är jag nog inlagd på
något demensboende inom nån vecka.  Detta skrämmer mig seriöst.
Matilda

Run away with me my friend.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kan ta ett kort och skicka till dig, är inte så sugen på att lägga upp den på bloggen ;) är du sugen på den?

2009-09-09 @ 10:01:48
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner