Someone told me long ago theres a calm before the storm.

Nu är jag hemma från en mysig umgängesvistelse hos Majabaja.
Det började med att vi träffades igår på coop och rökte och pratade,
sen for vi hem till henne och åt mackor och drack oboy medans vi såg
film(er). Sen sov jag hos henne. Hursomhelst. Riktigt mysigt var det, och
det ska göras om har jag bestämt. Gråter nästan floder för att hon inte kommer
på min fest. Nästan. Eller inte riktigt, men väldigt sorgligt är det.


Hoppas alla har haft en trevlig lördagkväll
och söndag"morgon", för det har jag.
Ciaooooooo
Matilda.

Yesterday, and days before, sun is cold and rain is hard,
I know; been that way for all my time.
til forever, on it goes through the circle, fast and slow,
I know; it cant stop, I wonder.

I want to know, have you ever seen the rain
Comin down on a sunny day?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner