Stockholm i mitt hjärta.

Nu är det alltså klart. Jag och Josephine ska praktisera i Stockholm vecka 43.
Vi ska vara med en tjej som jobbar som filmproducent
(hon jobbar med reklamfilm för tillfället).
Jag strejkar dock för activiareklamer. Tyvärr alltså.
Nog för att jag aldrig ser TV men jag vet mycket väl
att den reklamen är ingenting att hänga i den lilla
julgranen så att säga (inte i den stora heller för den delen).

Jag är happy över det. Stressad men happy.
Stockholm är bäst ingen protest.

Snart är det dags för Religion, he he.
Wish me luck you inglorious basterds ;)
Matilda


That's the danger in starting a fire,
you'll never know how many bridges you'll burn.


Kommentarer
Postat av: K

HEHE kommer sakna dig............................................................................ bara du inte blir borta länge!=(

2009-09-16 @ 16:47:32
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: nadia

re: ska du? :D när då? och vad ska du göra här? :)

2009-09-16 @ 18:22:31
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner