Svar på anonym.

Anonym om Words stay silent.:
vad skall du göra du i stockholm

Svar: Som jag har skrivit rätt många
gånger så ska jag praktisera där vecka 43.
Som svar på vad jag ska praktisera med så ska jag och
Josephine från min klass praktisera hos en
tjej som jobbar som filmproducent, men med reklamfilm för tillfället.
Vad vi kommer få göra har jag ingen aning om.

Veckan efter praktiken är det lov,
och då kommer jag fortsätta stanna i
Stockholm. Jag kommer att bo hos min
faster i Täby under hela perioden.

Sen ungefär en vecka efter jag åkt hem
kommer jag åka tillbaka till Stockholm för att
se Marilyn Manson med min syster.
Då kommer jag att bo i Vällingby hos henne.

Hoppas det dög som svar :)

Kommentarer
Postat av: nadia

Klart jag vågar! :D kan säkert dra med dig och din kompis på nått bra ställe här i storstan! :) det ordnar sig ska du se!



tack så mycket, dock gillar jag dom inte lika mycket ;D mest bara trams! men när var det du skulle bege dig hit? hur lång tid är det kvar?

2009-09-27 @ 16:38:15
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner