TACKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!! love you åde..

Jag är ungefär världens jävla lyckligaste just nu, och anledningen till
det är att jag har världens bästa syrra även kallad LISA OSKARSSON.
Anledningen till det är att hon ska seriöst bjuda mig på Marilyn Mansons
konsert i November i Stockholm. Jag är mållös. DÖDEN VAD GLAD JAG ÄR.
Mamma och Mats betalar flyget, så det blir min födelsedagspresent av dom.
Jag ska alltså se Marilyn Manson för andra gången i mitt liv, jag ska sitta långt fram,
juste, SITTA! Ni borde typ skriva till henne och påpeka att hon är bäst, seså! DO IT!
Här: www.nattstad.se/lisaoskarsson. Och läser du det här Lisa, så: TUSEN JÄVLA TACK!

Hoppas bara jag fattar att jag sett honom den här gången,
och jävla synd att min kamera är paj.

Hoppas jag får extrajobb så jag kan hälsa på Ellinor och hoppas jag
inte stressar ihjäl mig med skolan.

Det här rockar!
Skit i allt det sämsta i världen för tillfället,
Marilyn är bäst... efter syrran då förstås ;-)

Kommentarer
Postat av: Kelly Lee

Jobb får du ju, hur enkelt som helst!

Så det blir ju både Marilyn och sedan Florida för dig!!!!



MVH

VÄLDIGT VÄLDIGT JÄVLA SVARTSJUKA

Kelly.

Puss

2009-09-03 @ 13:56:15
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: Kelly Lee

klart det är säkert att det ordnar sig!

om du bara får jobba så! Om du inte får på krysset så finns det ju hundratals ställen till!;)

2009-09-03 @ 14:53:07
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner