Who are you people? what? What I am? Nothing, no one.

Igår = Party. Jag vet inte vad jag ska säga om det mer än att det var kul,
men jag har en tendens att prata lite mycket och bli lite klängig då jag öuhm
blir lite onykter sådär... Iallafall igår, så ursäkta för det.

Det började hos Kent sen fortsatte det till nån fest inte så långt därifrån då de
andra bestämde sig för utgång. Jag var hemma tidigt, redan vid tolv.

Idag har jag ångest, godmorgon ångest.
Godmorgon smått illamående...

Fan, godnatt Matilda.



























Kommentarer
Postat av: kellylee

jag trodde det var tvärtom,

att ni bestämde er för att fara och då for jag med Emil ut! HAHA tror att ni bestämde er före! (A)

2009-09-06 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner