Dagensss

Dagens vill ha: Fredag, lördag, tisdag!
Dagens klädsel: Linne, tights och en oversize tröjjis.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens händelse: Mamma fyll år, såg en snubbe med bara ett öra, såg ett par med två tvillingvagnar, hälsade på djurskyddet :)
Dagens låt: Min lilla ponny, min lilla ponny, min lilla ponny hääääst(8)
Dagens planer: Take it eeeeeeasy!
Dagens dummaste: Min jobbiga ångest.
Dagens sjuka: Simon.. han var suklig HAHA
Dagens drog: Kissemiss
Dagens roligaste: HAHA djurskyddis.
Dagens favorit: Mats.
Dagens köp: En present åt syrran, mat och en pensel som jag kan skugga med.
Dagens humör: Blandat.
Dagens ord
: Jävla.


Kommentarer
Postat av: terr

va snygg du e matilda :]

2010-09-19 @ 02:06:22
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner