Du har viljan att bli större, här är du redan stor.

Första gången jag var på Olles på länge. Var egentligen inte så peppad, men blev så iallafall. Det sög. Visst det fanns vissa roliga människor och det var mysigt att sitta däruppe på den där balkongen men det kändes liksom inte som min grej längre. Har jag blivit gammal? Mognat? hehe. Tryckte iaf i mig ett superskrov. Vet inte om det var värt det än, men antar att jag kommer tycka det imorgon. Aja, hursomhelst.. Tack för en trevlig kväll Ida, Adam och Rebecca! Puss och kärlek på er.

Jag vill inte spara min längtan
Jag har tänkt men aldrig fått tala
Så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner